czwartek, 19 grudnia 2013

Upadłem. Nikt nie podał mi ręki.
Wstałem sam,silniejszy...


~Noche Guerrero(tłum. Nocny wojownik)~
~Zwany również:Nioche,Nioszek, Władca Tęczy.~
~Wiek: 22 lata ~
~Wzrost: 2,06 m.~

Stanowiska: 
>Główny Wojownik (A dajcie mi jakieś zadanie)
> Czujka nocna.

Rasa: Upadły anioł.

Partnerka: Deces

Cechy wyglądu:
Jako człowiek jest ciemnowłosym,wysokim chłopakiem. Skóra ma barwę kości. Ma jasnoniebieskie oczy. Zazwyczaj chodzi ubrany w ubrania ciemnej tonacji.Charakterystyczną rzeczą towarzyszącą Noche jest para kruczoczarnych,potężnych skrzydeł oraz błękitny łańcuch,zapleciony niczym bransoletka na jego obu nadgarstkach.
Jako wilkołak i wilk ma kitę,przypominającą ogon lwa i długie uszy,zakończone ''rysimi'' pędzelkami.Czarna grzywka zakrywa niebieskie oczy. Poszarzałe futro jest krótkie,ale i puszyste. I w tej przemianie nie brakuje mu skrzydeł.





Cechy charakteru:
Ten to go zna wie,że Noche zawsze stara się być pogodny i miły. Nie oznacza to również,że zawsze taki jest. Gdy przyjdzie co do czego potrafi być na prawdę mściwy. 
Cóż ja tu będę opisywać,skoro mi się nie chce. Trzeba go po prostu poznać ~♥
 Zdolności:
Jest zmiennokształtny. Potrafi przemieniać się w wilkołaka i wilka. Ma niesamowicie wysoki próg bólu. Potrafi długo wytrzymać bez tlenu pod wodą. Włada również tym żywiołem. Potrafi rozmawiać ze zwierzętami.Jego błękitna krew ma zdolności lecznicze. W sytuacji ostatecznej potrafi ożywić człowieka kosztem swojego życia.


Towarzysz:
Imię: Argentum (tłum.srebro)
Rasa: Jednorożec
Płeć:Ogier
 
------
Gówniana KP,ale chyba najlepsza w mojej karierze. (ALE WCIĄŻ DO DUPY)
Wasz Nocze was kocha,miłej nocy :3



6 komentarzy:

  1. -Jej Władca Tenczy! - Rzut i zatul bo Nioszek wrócił, ale nie za długo zatul żeby Decu nie była zazdrosna. (xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. *rzut i zatul takie długi, żeby Decu umarła z zazdrości*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Nioszek jest dżedaj <3 xd]
    - Spadaj, mój Nioszek. - odciąga Paj za fraki i wtul w Nioszka.
    ~Decu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Nioszek nie jest twój Dec... Nioszek jest władcą tenczy [ xddd ♥ ]

      Usuń
  5. - Moim władną tenczy. [<3]
    ~Decu

    OdpowiedzUsuń