środa, 11 grudnia 2013

Dyabeł przybywa, czy będzie pierwszy?

Imię: Shadoweses
*Nazwisko: Seitan
*Przezwisko: Shad, Shadziak, NIGDY SHADOW dziękuję.
Wiek: na ludzkie będzie z 30 lat... ale wyglądam na wieczne 22, nie łudźcie się XD
*Data urodzenia: 28 stycznia
Płeć: MIĘSKA
Rasa: diabeł
*Pochodzenie: Ukraina
Hierarchia: czy jeśli byłem gammą to dalej mogę być gammą?
Stanowiska: diler nadworny :3
Stan cywilny: żonaty. TAK, Kirley, ŻONATY.
Charakter: Myślę, że się przekonacie... ale mam wrażenie, że dużego zaskoczenia nie będzie. Bardzo zmienny, w zależności od pory dnia i godziny, pogody, poziomu upojenia.
*Lubi: Twixy. Lasagne. Seks. Święty spokój. Wódkę w wymiarze 0,7l imieniem Bols. Morfinę.
*Nie lubi: jak się próbuje na niego wpływać, na jego zdanie, czyny i decyzje. Innymi słowy, jak mu sie mówi co ma robić. Przestrzegać zasad też nie lubi, tym bardziej jak mu się coś każe. Lepiej zawsze poprosić C:
**Historia: Była sobie pani. I pan. I oni się mooocno przytulili. A po 9 miesiącach pani urodziła bliźniaki. Jedno z nich to był Shad. tada!
Kontakt: 28199195
Przemiana: Koń. Nev. (jeśli mogę nazwać go przemianą)

Towarzysz: Ogier. Rodian.
Mam nadzieję że to wystarczy. Skórzana kurtka+dżinsy+oficerki. The end. :)

Więcej napiszę jak mnie wena złapie, czyli zapewne nigdy. Błagam nie każcie mi pisać opowiadań, ja jestem OCsem na emeryturze, ja już nie mam przygód. Mam ciepłe łóżko żonę i dobrze płatną pracę na uczelni. Wyciągnięto mnie tu siłą. Co jest tutaj zostaje tutaj. Nie każcie mi się za dużo udzielać twórczo, ale na flasha będę wbijał <3

1 komentarz: