poniedziałek, 20 stycznia 2014

Szata

Jak widać staram się w końcu zrobić coś z szatą bloga. Mam kilka propozycji co do tego jak mogłoby to wszystko wyglądać, ale nie wiem czy się nadadzą. 
Już pytałam się kilku osób, która wersja najlepsza i każdy ma inne zdanie, więc doszłam do wniosku, że jak już pytam to zapytam wszystkich. 
Byłabym wdzięczna gdyby każdy napisał w komentarzu, który wygląd by się nadawał.

<2> 
+ten wygląd, który jest na blogu.
+ten wygląd co jest tylko, bez szarych ramek.
+ten wygląd co był wcześniej.
+inny, który ktoś może zlituje się i stworzy.


8 komentarzy:

  1. Rawrrr mi sie podoba 1 tylko ze by byl inny naglowek ;/ Ale wszystkie piknee <3 Sash ty to robiłas ? ;o //Lisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z nagłówkiem cały czas się męczę i staram się zrobić jakiś fajny, ale mi nie wychodzi x.x
      Nom, ja robiłam ;x

      Usuń
  2. Według mnie ten co jest teraz jest fajny. Ale mimo wszystko Sashu świetna robota ;) / Nicolas

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogratulować zaciętości. Mi ta szata odpowiada, ale jak będzie trzeba zmienić to proponuję szatę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  4. Szata numer dwa, ale inny nagłówek. Mogę Ci podesłać parę, ale muszę najpierw zrobić xd
    Finn

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten co jest teraz jest w porządku ;3 /Shasta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten co jest teraz. <3 / Viciu

    OdpowiedzUsuń