wtorek, 3 marca 2015

Cicho wszędzie.

Tak, wiem, że stado nie działa prężnie, a raczej już praktycznie nie żyje. Trochę mi przez to żal, jednak może po prostu już z niego wyrośliśmy?
Jednak również wiem, że są tutaj osoby którym ciągle zależy na SZK, bo mają z nim zbyt dużo wspomnień.
Może i jestem pesymistką, przez że stwierdzam, że blog już raczej nie powstanie i nie powróci do niego dawniejsza sława (to nie tylko moje zdanie), jednak wierzę, że chociaż nie zostanie on zapomniany.
Nie mam pojęcia czy ktokolwiek jeszcze tutaj zagląda (chociaż mam nadzieję, że tak, poprzez same sentymenty).
Bądź co bądź, dochodząc do sedna sprawy... 
Jutro, czyli 4 marca 2015 są urodziny stada, miną dokładnie 3 lata odkąd razem z Justi i Nauz stworzyłyśmy SZK. Minęły już 3 lata odkąd znam niektórych z was mordki, ponieważ większość osób pozostało na blogu od początku do końca i zrobiło dla niego wiele. Dziękuję wam. Dziękuję również osobom, które dołączyły później, każdy jakoś przyczynił się do tego, że niegdyś stado żyło własnym życiem, pełne nowych rzeczy i gier.
Myślę, że dla uczczenia tego święta moglibyśmy zrobić przynajmniej jakieś spotkanie na czacie, albo nawet chociaż konferencje na gg/fb. Wiem, że niektóre osoby nie rozmawiały ze sobą dawno (ja również nie mam pojęcia co się z niektórymi dzieje). Nie musielibyśmy grać, jedynie np powspominalibyśmy stare, dobre czasy i porozmawialibyśmy co tam u nas aktualnie słychać. Co o tym sądzicie?


Kocham Was.
Kocham to stado.
Tęsknię.

Ściskam i całuję.
Wasza Alpha,
Sasha.

4 komentarze:

  1. Jestem za. Wpadnę na czat jutro.

    Payka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na czacie jutro będę dopiero późno (jeśli w ogóle) ;-;

      Sash.

      Usuń
  2. jestem jak najbardziej za! Teraz mam Strasznie mało czasu ale Postaram się wieczorem wpaść :) Wchodze tu regularnie, miło w końcu zobaczyć wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie na chacie nie będzie nawet szans nie ma. Więc jak coś znajdziecie mnie na gg :-P

    - Lisa

    OdpowiedzUsuń