środa, 5 marca 2014

[Kilka słów od Vicia]

   Wow, udało mi się zalogować! No to tak - wiem, że ostatnio się nie pojawiam, ale mam małe problemy. W moim komputerze padła płyta główna, a póki co są inne wydatki. Działam na pożyczonym laptopie, ale to już weteran wojenny i na SZK nie chce mi wchodzić. Za bardzo zamula. Dalej... Widziałem, że pojawiło się zadanie i chciałem je napisać w tym tygodniu, ale nie dam rady. Nawał roboty mam, muszę pozałatwiać jeszcze kilka rzeczy przed praktykami, które to są trzecim tematem który chciałem poruszyć... 10 marca zaczynam praktyki, dość spory kawałek od domu... Nie będę miał dostępu do internetu, nie wiem czy w ogóle będę miał dostęp do komputera, więc pojawię się dopiero około 7 kwietnia. Wtedy postaram się nadrobić wszystko co zaległe. Mam nadzieję, że mogę liczyć na zrozumienie i dodatkowy czas... To chyba wszystko, w tym tygodniu spróbuję jeszcze pojawić się na flashu.

P.S. Wszystkiego najlepszego z okazji drugiej rocznicy powstania SZK! *zapłon*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz