czwartek, 20 lutego 2014

Zakończenie LO

1.  Lo było do 10.02, czyli do poniedziałku. Podpisali się wszyscy co mnie bardzo cieszy, że wszyscy żyją c;
Apayan
Deces
Elizabeth
Kirley
Lisa
Loreto
Nicolas
Noche
Rick
Rimmon
Seven
Shadoweses
Shasta
Victor
 Finn
 2. Flash co chwile pada i nie żyje, więc zapraszam na chatzy. Straszna tam ostatnio cisza i oprócz Lisy i czasami Deces nie widuję nikogo. 
Więc zapraszam, trzeba jakoś rozruszać stado. 

3. Żeby nie było takiej ciszy może zorganizujemy jakąś wspólną wyprawę, opowiadanie stadne, zwykłe spotkanie na czacie? Cokolwiek?
 Jeśli ktoś miałby jakieś propozycje, to proszę o zgłoszenie ich pod postem lub do Pajki.

4. Zadania na stanowiska główne. 
Kiedyś w końcu muszę je wam dać chłopcy, przepraszam, że dopiero teraz, a nie wcześniej, ale nie miałam czasu. 
Z tego co pamiętam o zadania prosiły mnie 2 osoby: Noche i Victor.

Zadanie na Głównego Wojownika dla Noche i Victora:



Waszym zadaniem jest napisać opowiadania (jedno na osobę), w którym opiszecie następującą akcję (jest ona oczywiście całkowicie zmyślona na potrzeby zadania):
Wyobraźcie sobie, że SZK stado wpadło w konflikt zbrojny z innym stadem. Waszym zadaniem jest poprowadzić członków stada do walki. Opiszcie to w opowiadaniu. Interpretacja dowolna.
( Jako iż oboje zgłosiliście się na to stanowisko po tym jak napiszenie opowiadanie zrobimy głosowanie na blogu, które z nich jest lepsze.)

Sash
 
Teraz coś ode mnie. Jako, że Sasha ma ciężki okres w życiu i potrzebuje odpoczynku od zmartwień, razem z Deces przejmujemy pieczę nad blogiem. Tym samym chciałabym pożegnać Nicolasa, który podziękował nam za współpracę w bardzo niekulturalny sposób (shoutbox, poważnie?). Miło nam się razem grało i pamiętaj, że zawsze możesz wrócić. 

Zachęcam też do wchodzenia na czat, a przede wszystkim do gry. 

Dziękuję,
Pajka.

3 komentarze:

  1. 2. Nie mam czasu by siedzieć na jakimkolwiek chatcie, przepraszam.
    3. Może wystarczy jakieś zwykłe opowiadanie? Najpierw Sash, potem Shasta - coś w tym stylu.
    Finn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam małe problemy z dodawaniem notek, ale postaram się umieścić opowiadanie przed 10 marca. / Viciu

    OdpowiedzUsuń
  3. Co co co ?! Chwila moment.. Ja nic nie zrobiłem. Nic nie pisałem, nic nie mówiłem, ani nic. Co jest grane ? Jedyne za co sam siebie obwiniam i wy też macie do tego prawo to brak czasu. Nigdy nic nie mówiłem o odejściu... Co jest grane ?

    OdpowiedzUsuń